About Me

Tuesday, January 30, 2007

天使的魔法。。 溫暖中慈祥。。

這次回家的感覺都很好。。
媽媽的腳沒痛了。。
買了兩雙鞋給她。。被罵了一頓(因爲貴了點)。。但感覺很溫馨。。
忙了兩天。。家裏乾淨許多了。。感覺也很好。。
離開之前,到媽媽的店,多看她幾眼。。
其實是喜歡看到有她的畫面。。喜歡她的聲音。。
卻讓我更加不捨得離開。。(每次都是這樣
上車的時候,媽走出來,可能也想看我多一下吧。。(其實是要交待我吃少點)哈!!
上路的時候,再經過媽的店。。
她還在門口,跟隔壁銀行的保安員談天,雙手交叉。。
我經過時,她望著我,對我微笑,表示不要擔心。。

那一刻,我發現,媽媽真的很美麗。。

我愛你!!

2 comments:

Veronica said...

nice reading your article, feel like very warm and touching. I wanted to post the comment on your friendster but something wrong with my account that not allow me to post so no choice have to post here and seems like i will be the only one to post comment in this blog hehe. have a good day ya :)

tansolim said...

Thanks.. Happy day to you too..